Ćwicz jogę lub karate z Aktywnym Warszawiakiem
nsw-5g3e3zpjeuz9o1ij0b6mi1dj4lfmg2b1hisyh3g2lqzqe-k3efbz4s9bh4z205w-rbkfx3qeuapqrfuljj28fg6d6sa5p1lhmdw5fylqx4j30b4hs57-tykgqhz9koa5
18808
post-template-default,single,single-post,postid-18808,single-format-standard,bridge-core-3.0.5,tribe-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Ćwicz jogę lub karate z Aktywnym Warszawiakiem

Ćwicz jogę lub karate z Aktywnym Warszawiakiem

Dla lepszego samopoczucia, dla zdrowia i urody czy dla poprawy wyników. Uprawiać sport można z rozmaitych powodów. W osiągnięciu małych i wielkich sukcesów pomoże kolejna odsłona projektu Aktywny Warszawiak, a także nadchodząc akcja Od kanapowca do sportowca. Udział w zajęciach jest darmowy. Wystarczy się zgłosić.

Zajęcia w ramach programu Aktywny Warszawiak kierowane są do wszystkich bez względu na wiek i płeć. Szeroka propozycja sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie zaczynając od doskonalenia pływania, przez treningi biegowo-rolkowe, karate Doshinkan, fitness walking oraz pilates i jogę. Nie trzeba ograniczać się do jednej aktywności, ale można próbować różnych form aktywnego spędzania czasu. Spotkania odbywają się na terenie czterech dzielnic: Ursynowie, Ochocie, Mokotowie oraz Pradze Południe.

Aktywnie będzie zwłaszcza w halach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Trojdena 2c. Nowoczesny obiekt będzie gospodarzem zajęć z fitnessu, pilatesu, jogi, a także lekcji doskonalenia pływania. Czasem trzeba będzie wstać rano, żeby zdążyć na trening jak w przypadku pilatesu. Jednak w większości przypadków spotkania odbywają się w godzinach popołudniowych. Prowadzący przy okazji chcą obalić parę mitów i promować różne formy ruchu.

– To mit, żeby uczestniczyć w zajęciach jogi musisz być dobrze rozciągnięty. Spróbuj, a przekonasz się, że jest to świetny sposób na odnalezienie wewnętrznego spokoju i równowagi w szacunku do własnego ciała – zapewnia Marzena Walenda, prowadząca zajęcia z jogi we wtorki o 18:30.

W październiku ruszą też zajęcia w ramach ministerialnej kampanii Od kanapowca do sportowca. Dla niektórych może to być to dopiero początek ze sportem, lub powrót po długiej przerwie. Jest to inicjatywa kierowana nie tylko do studentów, ale całej lokalnej społeczności. Na początek mamy coś dla tych, którzy lubią nieco się zmęczyć. Wiosłowanie na maszynie jaką jest ergometr wioślarski pozwolą szybko zauważyć pierwsze efekty. Zajęcia rozpoczną się 18 października i prowadzone będą we wtorki i czwartki na obiektach SGGW, w godzinach 20:00 – 21:30. W planach są kolejne zajęcia m.in grupy biegowej.

Program Aktywny Warszawiak finansowany jest przez m.st. Warszawa.

ZGŁOSZENIA

Txt: Robert Zakrzewski
Foto: Marzena Walenda/archiwum prywatne

Harmonogram – jesień
Pilates (Ursynów) – ul. Nugat 4, poniedziałek, godzina 10:00-11:00, wiek 60+
Pilates (Ochota) – ul. Trojdena 2c, wtorek, godz. 7:00-8:00, wiek 18+
Tai-Chi (Ursynów) – ul. Nugat 4, wtorek, godz. 19:00-20:00, wiek 60+
Fitness Walking (Ursynów) – ul. Nowoursynowska 161, środa, godz. 16:00-17:00, wiek 18+
Fitness (Ursynów) – ul. Ciszewskiego 10, poniedziałek, godz. 20:30-21:30, wiek 18+
Karate Doshinkan (Mokotów) – ul. Narbuta 31, wtorek, godz. 18:30-20:30, wiek 18+
Joga (Ochota) – ul. Trojdena 2c, wtorek, godz. 18:30-19:30, wiek 18+
Fitness (Ochota) – ul. Trojdena 2c, środa, godz. 18-19/ 19-20, wiek 18+
Inline-Alpine (Praga Południe)– Stadion Narodowy, poniedziałek, 19-20, wiek 18+
Inline-Alpine (Praga Południe)– Stadion Narodowy, środa, 19-20, wiek 18+
Pływanie (Ochota) – ul. Trojdena 2c, środa, 20:00-20:45/20:45-21:30, wiek 18+

Od kanapowca do sportowca – harmonogram
Ergometr wioślarski (Ursynów) – ul. Ciszewskiego 10 (sala fitness), wtorek i czwartek, 20:00-21:30