15 wrz Szkoła Pełna Aktywności – nowa gra
Pierwsze dwa tygodnie w szkole zaliczone! Akademicki Związek Sportowy przygotował nową grę dla uczniów, obfitującą m.in. w konkurencje szybkościowe i sprawnościowe. Nie zabraknie również zadań umysłowych i zagadek. Uczestnicy bezpłatnej zabawy mogą liczyć na wiele atrakcji, przygód i pamiątek.
Szkoła Pełna Aktywności to inicjatywa mająca na celu popularyzację aktywności wśród dzieci i młodzieży szkolnej. Dzięki tej przygodzie uczniowie będą mieli okazję spędzić wyjątkowy dzień w nowym roku szkolnym. Bezpłatną grę Akademicki Związek Sportowy zorganizuje dla nich w sześciu polskich miastach: Opolu, Wrocławiu, Warszawie, Olsztynie, Rzeszowie i Lublinie.
W Warszawie uczestnicy gry przygodowej spotkają się 28 września (środa) na obiekcie Akademii Wychowania Fizycznego przy ul. Marymonckiej 34. Czeka na nich wspólna zabawy i rywalizacja w konkurencjach sprawdzających szybkość, celność i sprawność. Nie zabraknie również zadań umysłowych i zagadek. Za prawidłowo wykonane zadanie drużyna zdobywać będzie punkty. Zapisywane one będą na karcie gry uczestników wydarzenia.
Do wspólnej zabawy zapraszamy dzieci z klas IV, V i VI. Jedna klasa może być reprezentowana przez jeden pięcioosobowy zespół pod opieką osoby pełnoletniej. Start gry zaplanowano na godz. 10:00. Reprezentacja, która wygra eliminacje, wygrywa dla całej klasy „bilet” na finał, który odbędzie się w dniach 22-25.11.2022 r. na Mazurach.
Zgłoszenia przyjmowane są w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza. Liczba miejsc w każdym mieście jest ograniczona. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Dodatkowe informacje, regulamin i formularz zgłoszeniowy jest do znalezienia na stronie www.spa.azs.pl.
Organizatorem wydarzenia jest Akademicki Związek Sportowy. Projekt realizowany jest przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Konkurencje:
1. Wspólne wiosłowanie na ergometrze wioślarskim.
2. Rzuty do kosza w czasie 60 sekund.
3. Sztafeta.
4. Budowanie wieży/zamku z kartonów/skrzynek lub układanie puzzli.
5. Ułożenie wierszyka z podanymi przez organizatora hasłami.
6. Konkurencja zagadkowa związana z lokalnym sportem.
7. Tor przeszkód.
8. Konkurencja lekkoatletyczna.
9. Gra w golfa.
10. Gra „niespodzianka” – do zaliczenia zadanie wylosowane przez reprezentację.
Tekst: pasja.azs.pl