E-sport: już celują w wygraną
nsw-5g3e3zpjeuz9o1ij0b6mi1dj4lfmg2b1hisyh3g2lqzqe-k3efbz4s9bh4z205w-rbkfx3qeuapqrfuljj28fg6d6sa5p1lhmdw5fylqx4j30b4hs57-tykgqhz9koa5
14967
post-template-default,single,single-post,postid-14967,single-format-standard,bridge-core-2.5.9,tribe-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-24.4,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

E-sport: już celują w wygraną

E-sport: już celują w wygraną

Nie wystrzał startera, ale całe celne serie rozpoczęły Akademickie Mistrzostwa Warszawy i Mazowsza w e-sporcie powered by Hyperbook. Za nami otwarcie ligowych zmagań w popularnej grze Counter-Strike:Global Offensive. Zwycięzcy wyłonieni zostaną za blisko sześć tygodni.

Wystartował debiutancki sezon e-sportowych zmagań przeznaczonych dla studentów warszawskich uczelni. W inauguracyjnym meczu ekipa st00denciaki z Uniwersytetu Warszawskiego – zdobywcy srebrnego medalu ubiegłorocznych e-Akademickich Mistrzostw Polski, wzięła na cel L4Gaming reprezentujących Akademię Leona Koźmińskiego. Mecz rozgrywany był na mapie de_nuke i zakończył się pewnym zwycięstwem uniwerku 2:0.

W kolejnym spotkaniu drużyna NINJA reprezentująca Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych postara się zadać serię ciosów formację ex-L4G. Pojedynek odbędzie się 22 kwietnia.

Niebawem do gry przystąpią uczelnie zgłoszone do rywalizacji w kultowej grze strategicznej – League of Legends. Zwycięzców wirtualnych pojedynków poznamy na początku czerwca, a czekają na nich realne nagrody finansowe.

Organizatorem wydarzenia są AZS Warszawa i Academic League of Games. Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, m.st Warszawa i Samorząd Województwa Mazowieckiego. Partnerem medialnym jest Studentmania. Sponsorem tytularnym jest Hyperbook.

Autor: Robert Zakrzewski
foto: e-AMPy (archiwum)