Ankieta o wizerunku AZS
nsw-5g3e3zpjeuz9o1ij0b6mi1dj4lfmg2b1hisyh3g2lqzqe-k3efbz4s9bh4z205w-rbkfx3qeuapqrfuljj28fg6d6sa5p1lhmdw5fylqx4j30b4hs57-tykgqhz9koa5
3403
post-template-default,single,single-post,postid-3403,single-format-standard,bridge-core-3.1.6,tribe-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-30.4.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_non_responsive,elementor-default,elementor-kit-22119

Ankieta o wizerunku AZS

Ankieta o wizerunku AZS

Wspieramy naszą Koleżankę z Krakowa w działaniach badawczych stanowiących ważny element jej pracy magisterskiej. Zachęcamy do wypełnienia ankiety opracowanej przez Karolinę Zarazkę.

Poniższy kwestionariusz ankietowy jest elementem badania marketingowego wykorzystywanego w pracy magisterskiej studentki Zarządzania (spec. Marketing Międzynarodowy) Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dotyczy on opinii działaczy Akademickiego Związku Sportowego na temat budowania wizerunku tejże organizacji. Formularz jest anonimowy, a jego wypełnienie zajmie ok. 15 min.